lørdag 26. september 2009

Bursdagskort






Bursdagskort til Tonje som hadde bursdag på tirsdag, sjølv om eg e langt vekke skal ikkje det hindre meg i å sende eit bursdagskort.

Har begynt å dekorere alle 4 sidene, noko som eg syns er utrolig morosamt å gjere sidan eg da brukar enda meir tid på korta og ser ser meir gjennomførte ut. får ikkje like stor plass til å skrive inni, noko som er synd men det ordne seg. :D :D

Har brukt Maribel stempel fra stempelglede, eit stempel eg virkelig ikkje får til å trykke enda, håper eg lærer meg å bruke det snart, så trist å ikkje få det til for eg liker det utrolig godt. :)
vingene bak trykket er grungeboard fra Tim Holtz, har dynka det med glimmer mist. :P
ellers er det diamantswirla, no.5 forewer flowers, roser, metall rundell fra kreativ hobby. :)

Ingen kommentarer: