lørdag 14. november 2009

Farsdagskort

♥Farsdagskort♥

Farsdaskort til min kjære pappa, kort til menn e noke av de eg syns e vanskeligast å lage. men syns det kom ut ganske greit. :) Har ikkje brukt mønsterark, men eg har stempla swirla rundt kantane.

A fathersday card to my dear dad, I think cards to men har the hardest to make. but it turned out ok.  :) I have not used any design paper om this card but I hade stamped swirls around the edges.


På innsida har ein brukt ein chipboard figur og trykt ut gras med ein quickutz dies. Har også brukt stempel fra "ett trykk".

On the inside  I`ve used a chipboard figure and cut out grass with a quickutz dies. The stamp is from "ett trykk".


på baksida har eg brukt det personlige stempelet mitt fra scrapmagasinet. trykt ut blomstra, distressa dei og tatt ein knapp i midten av dei. :)

on the bakside I have used my personalstamp from scrapmagasinet. cut out flowers, distressed them and but a button in the middle of the flowers. :)

Thank you so mutch for stepping by my blog. 
Have a great weekend. :D 

Ingen kommentarer: