mandag 25. januar 2010

Happy new year

♥Bursdagskort♥


Godt nytt år til alle sammen. starter blogg året med å legge ut det siste kortet som blei laga i 2009. :D No er alle hobbytinga blitt pakka ut igjen og eg har gjort meg klar til eit nytt hobby år. :D Har fått låne dataen til ei venninde av meg så no får eg testa ut litt photoshop også, rammene på bildene er det xtina som har laga <3 <3 Har kjøpt inn litt nytt til det nye året også, og da annskaffet eg meg bind it all. elsker den maskinen. Har lyst å lage utrolig mykje rart no, så trenger mange oppdrag. :P

Happy new year everybody. :D I`m starting my blogging year by posting the last card I made in 2009. I`m borring a computer and I get to use photoshop, I`m so going to own it. The frames on the pictures is xtina who have made, thanks for letting everyone use them. <3 <3 Some new years shopping have allso been made and I have got the new bind it all. got to love it. want to make all kinds of stuff now, so I need projects. :D

♥ Thank you for visiting! ♥

Ingen kommentarer: