torsdag 17. februar 2011

weeeeee

I Rødt hjerte my Cricut expression.

Eg har funnet den perfekte kuttemaskina for meg. Rødt hjerteRødt hjerteRødt hjerte

Takka være super kundeservice fikk eg bytta inn kuttemaskina eg kjøpte i jula og fikk bestilt inn denne fantastiske maskina. Butikken bestilte inn maskina og ekstrautstyr til meg uten å mukke. Rødt hjerte

Og eg rett og slett elsker den. Rødt hjerte

Den kutter reint, små detaljer også bråker den ikkje så alt for masse. Rødt hjerte

006008009

I Rødt hjerte you my dear Cricut and green bug Rødt hjerte

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fantastisk! Må dele din glede, godt verktøy halverer jobben:)
Jeg sliter med betennelse i skuldern og kjenner at cuttlebugen kan ta hardt på til tider...
Gratulerer med Cricutten din og for en super service du fikk:)))
Klem Lill