søndag 3. juli 2011

oyoyoyoy.

Tida går så alt for fort og plutselig har det nesten gått ein månad sidan eg har lagt ut eit prosjekt i bloggen. men tru ikkje at det ikkje har blitt laga nokre kort i det siste. Mykje som skjer, men blirl ikevel laga eit kort eller to inniblandt. Også har eg fått eit par flotte bestillingar som eg har stor kost meg med. Syns det er fantastisk kjekt å kunne lage kort på bestilling. Og boksen med kort til salgs veks med jamne mellomrom.

i dag har eg lyst å vise dykk dette kortet som eg laga for ei stond tilbake. Dette er eit bryllupskort eg har laga på bestilling.

010

Stempel frå magnolia fargelagt med Promarkers. 012013

Papiret er frå Tim Holtz og tekststempla frå Stempelglede og Ett trykk. 014015016017

Ha ein fantastisk søndag alle saman og tusen takk til alle som tar turen innom bloggen.

Rødt hjerteRødt hjerteRødt hjerteRødt hjerteRødt hjerte

Karianne

1 kommentar:

WencheP sa...

Så koselig og flott kort. Nydelig motiv, herlige farger og lekker dekorering.

-Wenche