tirsdag 27. september 2011

Gravidkort

Då vi skulle fortelle familien om at eg var gravid bestemte vi oss for at vi skulle gjere det med å gje eit lite kort til alle saman med ei lita helsing frå mini i magen. Alle korta er ganske enkle og med lite pynt, var jo tross alt teksten inni som var det viktigaste.

Sidan korta er ganske lik slår eg alle saman til eit innlegg. Var utrolig kjekt å gje korta og trur vi begge var ganske spente og nervøse når korta blei gjevne.

Tusen takk for at dokke lagde overraskelsen vår til ein så fin opplevelse. Historiane er skrevet ned i boka til gullet og vil bli tatt vare på.

IMG_7688IMG_7689IMG_7690IMG_7691IMG_7692IMG_7693

015016018019020021

Ha ein flott kveld vidare.

4 kommentarer:

Anne sa...

Kortene var alle sammen knallfine!
Enkle ja, men de trenger virkelig ikke noe mer, papirene gjør sitt, og hjertet er et flott hovedmotiv utenpå. :)

Anonym sa...

For en fantastisk flott og helt unik måte å fortelle den glade nyheten :)
Kjempevakre kort alle sammen :)
Klem Lill

Monica sa...

For en fin måte å formidle nyheita på!:) Søte kort og veldig søt tekst fra den lille i magen. Eg las gjennom første kortet, og etter "eg er bittelien og ligger i magen til mammaen min" blei eg heilt rørt, gitt. SKal virkelig ingenting til lenger, etter at eg gikk gravid:P hehe.

Grethe sa...

Lekkert! Nydelige papirer!