tirsdag 4. oktober 2011

Bursdagskort

Det er oktober og eit nytt galleri har opna hjå papir i hjertet. Etter nokre månadar på bakbeina og utan scrapplyst har eg no komt litt tilbake og håper på å være tilbake for fullt. Sidan scrappelysta har kome over meg heiv eg meg rundt å lagde eit bursdagskort som har vore i bestillingsbunken mi ei stond og som er skulle lage og eg orka og no kom endeleg lysta over meg. woohoo. 032

Papir fra Bazzill og I lowe scrap "Chocolatcaffee". Sydd rundt kantane på kortet med symaskin. Blomstrane er fra prima "Anette col Belina", dei har blitt farga med ein svak spray av distress ink/vatn og perfect pearls. Swirlane er ein dies fra magnolia og panelet er ein dies fra Nellie snellen. Tala er eit Thickers alfabet "Sprinkles"

033034

Ønsker dykk alle ein fantastisk dag vidare.

Ingen kommentarer: