torsdag 13. august 2009

Fødselsdagbok



















Fann ut at eg burde lage meg ei fødselsdagbok sidan eg e veldi flink til å glømme når folk har bursdag. no skal boka stå i gangen alltid oppslått på den mnd vi er i slik at ingen blir gløymt. :)
tok veldi lang tid å få på plass alle talla, men va utroli gla når alle sidene var ferdi. :)
veldi gla eg har eit så snilt søskenbarn som lagde sjølve boka til meg sidan eg ikkje har bind it all. :)
Prøve å finne fargar som eg forbant med kver mnd, ikkje heilt lett men eg syns resultate blei ganske bra. :)

Figured out that I had to make a birthdaybook, since I easily forget birthdays :(
now the book are going to stand inn the hall and allways on the right month so that nobody are forgotten. :) the numbers on each page took forever to get on place so I was extremly happy when I was finished. :) Thanks to Anne-Berit who made the book it self on her Bind it all. (Love <3 <3)
Tried to use colours that I tie to each month, think I did quite well. :)