lørdag 13. februar 2010

Award

Denne Awarden var eg så heldig å få frå Helle

Eg blei utfordra til å skrive 7 ting om meg sjølv..
* 1. Eg elsker å tilbringe dagen på hobbyrommet mitt.
* 2. Eg draumar om eit fint og stort hus.
* 3. Gleder meg veldig til å blir ferdig å studere.
* 4. Eg e hekta på papir, bling og blomster.
* 5. Det første eg skal gjere når eg får mi første lønning e å handle hobbyting. :D
* 6. Elsker sambuaren min over alt på jord. <3 <3
* 7. Eg har ei STOR eske med hobbyting eg ikkje bruker.

 
Eg vil sende awarden vidare til:
Guro, utrolig mykje fint i bloggen hennar. :) Ta ein tur innom ho. :)
Linda, her er det også mykje fint og masse inspirasjon å hente. :)

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer som dere legger igjen her hos meg,
sett utruleg stor pris på det !
♥ Thank you for visiting! ♥

2 kommentarer:

Linda Brun sa...

Tusen takk..Klem

Guro sa...

Tusen tusen takk, dette setter jeg utrolig stor pris på. Trodde jeg hadde takket, men ser her at jeg ikke hadde fått lagt igjen.
Ble veldig rørt jeg. Klem Guro