søndag 14. februar 2010

dekorert sjokoladeboks

♥Sjokoladeboks♥
Mormora til ei venninde av meg er blitt sjuk, i denne annledning ville ho at eg skulle lage eit kort til ho som viste at ho tenkte på ho og er glad i ho. Eg ville derfor dekorere ein sjokoladeboks slik at det blei litt meir enn berre eit kort. For sjokolade er vel en glede uansett? :) S blei i alle fall kjempe fornøgd med den, så no gjenstår det om mormor blir fornøgd. :) Utrolig koselig å kunne være med på å gjere dagen deres litt bedre til tross for alt. <3
My friends grandmother is sick, in that occasion she wanted me to made a card for her grandmother that shows her love and that her thoughts goes to her. Instead of a regular card I wanted to decorate a box of chocolate. Everybody loves chocolate, right? S got very pleased with the box, all thats left is if her grandmother likes it. :) It`s very pleasing to make their day togheter even better, despite everything. <3
(Frames by Xtina)
♥ Thank you for visiting! ♥

6 kommentarer:

Helle sa...

Sukk...
Du er så dyktig Karianne,så ord blir bortkastet her...
Takk
Klem fra Helle


Pst,hva bruker du for å stanse ut bokstavene du har brukt inni fødselsdagboka di ?

Guro sa...

Nydelig!!!! Veldig masse nydelige detaljer :-)
Klem

Guro sa...

Har noe til deg hos meg!

Miss StampAlot sa...

Åysann, ramlet tilfeldig vis innom her, og det angrer jeg ikke ett sekund på, her var det mye lekkert gitt... nydelige kort du har lagd.. du er jo en mester i fargelegging også.. likte det skiltet til gutte rommet, kunne tenkt meg et slik i temaet lynet mc queen og ett i liverpool tema =) tar du bestilling på slike ?? måtte bare følge bloggen din ¨så jeg finner deg igjen..

klem marielle

Anne Marit sa...

"Dåne".. Så lekker!
Takk for besøk og kommentar i bloggen min.

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott eske, jeg ble helt stum jeg.......
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, setter stor pris på det...
Legger deg til i lista mi, for her må jeg inn å se flere ganger.

Klem fra Kaia (Karianne som også er steinbukk(",))