lørdag 3. april 2010

Bryllupskort

♥Bryllupskort♥
Siden det er bryllaupsdag i dag tar eg sjansen på å legge ut kortet eg laga til dei. :)
Anne-Petrin og Sigmund gifter seg i dag. Gratulerer så utrulig masse. Håper dagen dokkers blir heilt fantastisk. Eg har prøvd meg på eit "stair step fold" kort for første gang. Det var utrulig artig å lage og eg bruke mykje tid på det. Under kvar fold har eg laga eit ekstra sikring slik at kortet ikkje skal skli utover. Hovudtanken bak kortet var at eg skulle lage eit kort som hadde muligheten til å legger pengar i ei lomme. Det første som poppa inn i hode mitt var nokre pengetre som eg hadde sett for lenge sidan. Så da var det berre å komme igang. Det store treet på kortet er ein forstørra QK dies sånn at den skulle stå i stil med dei små trea.
Since its their wedding day I`m taking the risk about putting their wedding card out. :) Anne-Petrin and Sigmund are getting married today. Best wishes. :D Hope you have a wonderful day. I've tried a "stair step fold" card for the first time. I had a blast making it and I used a long time to make it stand up right. Under every fold there is a safety paper so that the card shouldn't slid out but stand up straight. The main thought behind the card was that I was going to make a card with a pocket to put money in, the first thing that popped in to my head was some money trees I`d seen many years ago. The big tree on the card is an enlarged QK dies so that it matched the small trees. 
♥ Thank you for visiting! ♥

1 kommentar:

Snuppelure sa...

WOW for et fantastisk nydelig og forseggjort bryllupskort :)))
Så kreativ og flink du er :)