fredag 16. april 2010

Dørskilt

♥Dørskilt♥
Eit dørskilt eg laga til dattra til ei venninde. Måtte jo ha eit skilt på døra si ho også. :) Også måtte det jo gå i rosa. Eg har vært nokre dagar på tur så eg ligg litt etter med å legge ut bilete av det eg har laga i det siste, men reknar med at eg kjem meg rundt å får lagt ut bilda. Har hatt litt lite tiltakslyst etter at eg kom tilbake, men no er det tilbake til kvardagen med skule/jobb/bachleor skriving og blogg oppdatering. :)
A door sign to my friends daughter. She also had to get a sign for her door. :) And it off course had to be pink. I've been on a little trip with my mother so I'm behind with posting my creations on my blog. Hopefully I will get the urge to post the rest. My motivation has been lost since I returned, but now it`s back to school/work/bachelor writing and blog updates. :)
♥ Thank you for visiting! ♥

Ingen kommentarer: