tirsdag 23. november 2010

Hipp hurra.

Bursdagskort til min flotte lillesøster som blei 15 år på mandag. Fekk feira ho litt i helga når eg var ein liten tur til eid. Helga går så alt for fort så fekk desverre ikkje være med på heile feringa før eg måtte venda nasen min nedover mot Bergen igjen, men fekk no avlevert kort og pakke. Så da var vel dagen til jubilanten redda. ;)

Gaven var ein flott engel eg fant på bokkuben i Førde, falt heilt pladask for den og syns den passa så godt.

Fleire av dei flotte tekststempla mine fekk sjå lyset under dette kortet. Desverre ikkje så flink å bruke dei, så no fann eg ut at dei måtte bli brukt.

005006007008

Håper alle har ei flott føradventstid. :D Eg har allerede hengt opp stjerna, laga adventskransar, tatt fram julelysa og er i skikkelig julemodus. Gleder meg til helga og lysfest.

Har du byrja å pynte til jul?

1 kommentar:

pia iris sa...

et nydelig kort både inni og utenpå. likte godt den trebenken som hun satt på. er det og magnoliatrykk?
flott malt og lekkert pyntet.
klem pia