søndag 20. november 2011

Utfordring # 42. Medan vi ventar

Det er 20 november og det er tid for ei ny utfordring hjå Scrappekammeret. Denne månaden vil vi at du skal la deg bli inspirert av orda: Mens vi venter. Sidan eg er ihuga nynorsk brukar blei det medan vi ventar hos meg.

Denne utfordringa har eg tenkt masse på og har lenge hatt ein tanke om kva eg vil lage til den. Og sidan eg er gravid passar det jo perfekt å lage ein LO med bilder av den voksande magen. Hadde eit flott klokkeark liggande, som har vore lenge i scrappeeska mi utan at eg har klart å verkeleg bruke det, men no kom det endeleg til nytte.

030

Detalj bilder:

031033032

Har leikt med med gesso, vintage photo (distress ink) og crackle paint. Gøy med litt ekstra finish på detaljane.

Ha ein fantastisk søndag alle saman.

Stooooor klem fra meg.

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Denne er jo så nydelig! Lekre detaljer og supre bilder :)
Klem
Ingrid

Grethe sa...

Dette ble virkelig en lekker LO! Og temaet er helt klart passende. For å vente på baby er jo absolutt den mest spennende ventetiden! Nydelig finish på alle detaljene dine!

Jette W sa...

Hold da op, hvor er det lækkert.
med så fine detaljer. :)

Audhild sa...

Nyyydelig! Utrolig flott laget og detaljene dine er så fine!:-) Har sittet ei stund og studert den nå, fantastiske farger også.