fredag 8. oktober 2010

Dekorert toblerone eske.

♥Dekorert sjokoladeboks♥
Som takk for hjelpa med flyttelasset vårt i sommar dekorerte eg ein liten sjokoladeboks med toblerone til pappa og familien. Lasset skapte litt hodebry i forhold til plass så dette var eit lite plaster på såret. Og trur den falt godt i smak. :) 
*** 
A decorated chocolate box for my father and his family for storing all of our stuff this summer. I know it was a lot and was in their way all summer so this was a little attention for their big hearts. :) And I think they liked it.





Ønsker dere alle ei fantastisk helg. :D Her står total avslapping og vennekveld på menyen. Neste veke blir det tur opp til min mor og mine søsken. Og ikkje minst ein tur innom Volda og helse på gamle kjente. :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Overgår alt eg tenkte meg du kunne gjere med dinna eksa når eg og Sissel prata om det. Flinke du er vennen :-)


Klemz Siri

pia iris sa...

herlighet noe så lekkert *sukk*
skjønner at denne falt i smak ja.
ha en flott helg. klem pia

Anne sa...

Så utrolig flott eske!
Nydelige farger, herlig med alt som glitrer, og lekker pynt. :)

Klem.