fredag 29. oktober 2010

Julekort

Er i skikkelig julekort modus om dagen. Utrolig godt med tanke på at eg har ein del bestillingar som skal ut før jul. Eg sei det same til meg sjølv år etter år, “Til neste år må du begynne med julekorta i januar”. men blir det gjort?? Når jule er over har eg så lyst å gjere så masse anna at eg klare ikkje å sette meg ned med julekorta. Men no har lysta til å lage julekort flomma over meg, med alle dei fantastiske arka som er der ute.
Mitt siste julekort fekk ein snev av lilla over seg, med masse masse snøkrystallar. Har heilt forelska meg i ein lim som skal lage ein snø effekt på det du tar det på. Snø effekt veit eg ikkje om det blir, men det blir ein annan tekstur på det du brukar limen på og det passar perfekt til julekorta. Særskilt sidan snøfnugg er kvite. 
***
I`m been so in the mood for christmas card making the past days. The christmas rush came flushing over me. Incredible good considering the fact that I've got a few christmas orders coming up.  It`s the same every year, “I`ve should have started making christmas cards in January”. But when the christmas is over I just want to make everything but christmas cards. But now I got the christmas feeling and with all the wonderful design papers on the market the making is just bliss.
My latest christmas card got a hint of purple with snowflakes  all over. I`ve fallen in love with a glue that suppose to make a snow effect. It does not look like snow, but the details get more texture and thats great for white snow details.
001
002
004005

2 kommentarer:

Anne sa...

For et kjempeherlig julekort, så masse flott pynt! :)

Klem.

Monica sa...

Kjempefint julekort:) Søte nissen som kikka inn. Likte spesielt godt innsida av kortet, nytt og annleis! Brabrabra:)