fredag 24. desember 2010

God jul alle saman. :D

Ønsker dykk alle ein fantastisk julafta.

Eg har nett opna den siste kalendergåva mi og e super fonøgd. :D Guten har virkeleg tatt av på julekalenderen min. Tenkte eg skulle legge inn eit bilde av alle gåvene samla når vi har kome oss heim igjen.

I dag fekk eg:

Magnolia stempel, Clear stamp (kongle), 2 promarker tusja, ein pensel og 6 stickles. Det var ein fin start på juledagen. :)

No brer dufta av julemat seg igjennom huset, pakkane er ferdig innpakka og ligg klar under treet. Snart er det tid for graut og mandel.

Dette pepperkakehjertet er eit DT bidrag for Scrappekammeret. Til utfordring nr. 21 som handlar om at ein skal værte inspirert av ei mat/kake oppskrift. Ta turen innom Scrappekammeret og sjå kva flotte kreasjoner dei andre kammerpikene har kome med.

Boksen min blei fylt med twist og blei ein del av ei julegåve. :)031032036033035034

Gledeleg jul til dykk alle saman.

Ingen kommentarer: