onsdag 8. desember 2010

Uken vår

Fekk i oppdrag å lage ei vekekalender. Utrolig artig å gjere litt anna innimellom og koste meg veldig når eg lagde denne. Utrolig glad i blått og brunt så da var dette berre heilt toppers.

Teksten er printa ut frå pc på akvarellpapir, har så sverta kantane med Broken China frå Distress ink for så å montert dei på eit panel av lyseblå kartong.

På baksida har eg laga ei lita lomme der det ligger nye ark som ein kan bytte ut med.

012015013014016

Tusen takk for alle kommentarar. :) Har desverre ikkje vore så flink til å svare, men eg skal skjerpe meg. :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig smart denne, Karianne :)
Så lekkert dekorert og for en ypperlig gaveidè, blir veldig persolig og til nytte, for ikke å snakke om lekker veggpryd da :)
Jeg blir sikkert å låne denne supre idèen din i 2011 ;)

Klem Lill

nergele's puslerier sa...

Så flott denne ukeplanen deres er da -kjempegod ide og dette er jo en praktisk gave til alle hjem...

Fortsatt god adventstid