onsdag 1. desember 2010

Trekning av candy

Så utrolig gøy at så mange var interessert i candyen min. :) Både nye og “gamle” lesera har tatt turen innom bloggen. *koselig*

Tusen takk til alle sammen. :)

 

Og no til vinnaren.

Har fått litt hjelp av random.org for å plukke ut vinnaren.

så.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

vinnaren er:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

Carina :D

Ho la igjen denne flotte kommentaren i bloggen. :)

Kjempefin Candy du har gående :D Er følger fra før av deg og dine fantastiske kreasjoner og følger deg mer enn gjerne videre.
Link er lagt til med bilde i sidebaren min.
Klem
Carina

 

Gratulerer så utrolig masse.

Send en mail med adressa di så blir pakken sendt til deg. :D

 

 

 

Tusen takk til alle sammen <3 <3

3 kommentarer:

Jeanne/Shelle86 sa...

Stort tillykke til Carina. Havde selvfølgelig håbet på at den lækre candy kan blive min, men tillykke, og jeg håber dette bliver starten på en rigtig dejlig jul til Carina ;) Knus

Monica sa...

Gratulerer til Carina:D

Unknown sa...

Tusen takk :D Ble kjempeglad her jeg satt :D

Klem

Carina