tirsdag 8. juni 2010

Bloggtrafik.nu

På min bloggrunde i dag kom eg over sida bloggtrafik.nu. Dette er ei side som skal hjelpe ein med å få fleire besøkande på bloggen sin. Tykte det var litt artig å prøve det ut, ikkje for å berre få mange besøkande til min blogg men for å sjå på andre sine bloggar. Kjekt å sjå på litt andre bloggar en ein vanlegvis er innom. :)

1. Man registrerer seg her:

2. Trykk på "Mina hemsidor", legg inn link til bloggen din, trykk "Lägg till"

3. Gå til "Min sida", trykk på linken "SURFA / SAMLA POÄNG", se på andre blogger!

For kvar blogg du besøker gjennom bloggtrafik.nu så får du 2 poeng. Når du har samla 3 poeng kjem bloggen din opp på besøksida til iallefall ein annan brukar. For kvar besøkende du får gjennom bloggtrafik.nu så "betaler" du 2 poeng. Altså; har du ingen poeng så blir ikkje bloggen din vist på bloggtrafik.nu. Har du 100 poeng, så er du garantert at 33 personer får sjå bloggen din. Det er derfor viktig å fortsette å samle poeng dersom man ønsker flere visninger. Når du registrerar deg får du 100 poeng. :)


Bli med du også. :)
og bruk gjerne meg som din sponsor: Karialov

:)

Ingen kommentarer: