lørdag 5. juni 2010

Flyttetid og bloggbesøk

♥Flyttetid og bloggbesøk♥
I desse flyttetider blir det ikkje mykje tid til overs til hobbyen ettersom den er pakka ned i koffertar og esker, noko som er utruleg frustrerande. Kan ikkje vente med å få pakka den ut igjen. :D  Men eg tar min daglege runde innom bloggane eg har på sida mi, sjølv om eg for tida er svært dårleg til å legge igjen spor etter meg. No i desse flyttetider har eg og lyst å "flytte inn" hos fleire bloggar og få utvida horisonten min litt meir da det er lett å berre gå innom dei eg har på lista mi. Både kort, scrappe og interiør bloggar er av stor interesse og det er kjekt å sjå på kva idear, tips og råd andre har å gje verden. :D Kva er dine favorittbloggar? Eg tykkjer alltid det er vanskeleg å finne ein blogg som er min favoritt og endar alltid opp med ei stor liste over bloggar og likar å gå innom. :) Og det passar meg egentlig veldig godt for da får eg masse masse inspirasjon. Så eg blir veldig takknemmeleg om du vil dele din favoritt blog med meg. :D
****
In these moving times it`s not much time left for my hobby. :( All of my scrapping stuff has been placed in bags and boxes, and it`s really frustrating. Cant wait to unpack it, even for a short time this summer. :D But I`m still on my daily blogvisits, even if I`m not so good leaving a trace after me.  In these moving times I also want to "move in" to some new blogs and expand my horizon. Who are you're favourite blogger? I always find it quite difficult to point out one blog particular, bur I have several blogs i like to visit. Therefore the long bloglists, and they suit me very good because then I can get inspiration from a big variety of scrappers. :D So please share you're favourite blog with me. :D

 
♥ Thank you for visiting! ♥

Ingen kommentarer: