mandag 7. juni 2010

Konkurranse hos SAS

SAS har i desse dagar ein konkurranse for bloggarar rundt om. :)
Eg kunne tenke meg ein tur tilbake til Paris, det er ein heilt fantastisk by. Var der sommaren eg gjekk ut av 10ande klasse, ca 6 år sidan. Hadde vært heilt perfekt å fått mogelegheit til å dra tilbake dit, men denne gangen sammen med min kjære. Han eg satt å tenkte på når eg satt aleine på trappene til Sacré-Cæur  for 6 år sidan. Det er denne trappa og lengselen eg huskar mest frå turen min til Paris og det hadde vært heilt fantastisk å fått opplevd det sammen med min kjære. I September har vi vært sammen i 7 år og ein tur til Paris hadde vært den mest perfekte feiringa av dagen vår. Da hadde vi fått mogelegheita til å være eit av dei forelska para som vandrar i hagen og i trappene rundt Sacré-Cæur.
Denne er til deg kjære. :) Elsker deg.


Ingen kommentarer: